تشکر
رفاقت نا تمام
درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید

پيوندها
دخترونه
special-love
عشق اول و آخر من
پرواز تا باشگاه
دوستانه
طلبه بازیگوش
M.M22
چی دوس داری؟
لوسی وستنرا-جاناتان هارکر
دوست من سلام
ترنم باران
گلبرگ شیشه ای
رفیق تنها
جدیدترین ترول های فارسی
دانلودستان
دوستی ما...♥
hichkas
سکوت بارون(وبلاگ دخترخالم مریم)
ba-ma
صمیمانه با عروس دوماد
ردیاب جی پی اس ماشین
ارم زوتی z300
جلو پنجره زوتی

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان رفاقت و آدرس sadra-2.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.









ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 8
بازدید دیروز : 48
بازدید هفته : 76
بازدید ماه : 95
بازدید کل : 73495
تعداد مطالب : 39
تعداد نظرات : 191
تعداد آنلاین : 1

نويسندگان
الی

آخرین مطالب
<-PostTitle->


 
چهار شنبه 4 ارديبهشت 1392برچسب:, :: 11:10 :: نويسنده : الی

 

 

 

سلام بچه ها فقط اومدم یه تشکر گنده بکنم برم

ممنون که میاید به وبلاگ سر میزنیدو نظر میدید

نظراتون برای من خیلی باارزشن...

قربونتون برم

دوستتون دارم...

 

تقدیم به شما   



نظرات شما عزیزان:

؟؟؟؟؟؟؟
ساعت12:11---25 ارديبهشت 1392
خطاب ب اقا مهدی بگم ک....اول سلام علیکم...بعد ن اینک پسرای ما سربار جامعه نشدن؟؟؟؟؟؟یا ت ارایشگاه مشغول بند زدن وابرو برداشتن هستن ک اینقد ت جامعه زن نما زیادشده ک .....بماند...درضمن ما خانواده های مذهبی داریم ک تربیت شدیم چ جوری وقتمون رو بگذرانیم...هرچیزی سرجایش..درضمن سرباربودنو شما چی معنی میکنید؟؟؟؟؟پس شماهم عین ماهستید...شک نکن....شمااقایون سرتون توکارخودتون باشه بهتره...راستی شما ک اینقدر نگران سربار بودن ماهستی بروخداروشکرکن ک مابادوستان هم جنسمون پیام میدیم ووقتمون باهمه ن با هرکسوناکسی...غیرتی بودنتون فقط حرفه...شک نکن ....
پاسخ:ممنون از نظرتون دوست عزیز من تو وبلاگ منتشر میکنم


مهدی
ساعت10:33---25 ارديبهشت 1392
سلام

این وبلاگه یا چت روم؟؟

خانوما یه چیزی بنام رفاقت در عالم واقعیت هم واقعا معنی داره ...یعنی شما میتونید باهم قراربذارید وبیرون نیز همدیگرو ببنید بجای صرف کردن وقتتون به اینترنت و..البته اینکاربدنیست اما به هیچ وجه جالب نیست .دختران ایرانی بایدپیشتاز زنان ایرانی باشند نه سربارجامعه ایرانی...

زنده باد ایرانی
پاسخ:به نظر من ربطی نداره ما ازهم دوریم نمیتونیم همدیگرو ببینیم!!!! در ضمن ما ک صب تا شب پای نت نیستیم هم به کارو زندگیمون میرسیم هم به درسمون و هممون خدارو شکر رو به پیشرفتیم!!! ممنون


زهرای بیچاره......
ساعت9:25---14 ارديبهشت 1392
بیشششششور.توروباعباس اقا خفه میکنم...صبرکن......پاسخ:زهرا جان ب من چ ؟؟؟!!! دیگه باید حواست ب عاباس آقا باشه دیگه!

شیدا
ساعت0:17---13 ارديبهشت 1392
مامانی عاشقتممممممممممممممممم
پاسخ:ما بییییییییشتر


عزیزعباس اقا
ساعت9:26---7 ارديبهشت 1392
الهه جان تشکرلازم نیس عززیزم....وظیفس....بهمه گفتم برن تووبلاگت....
پاسخ:قربونت برم مرسی راستی عباس آقارو با یه خانوم دیدم دیگه خوددانی!!!!


یاسمن
ساعت0:53---5 ارديبهشت 1392
سحر راست میگه درقبال کاری که تو انجام میدی این هیچه،درواقع مابایدازتوتشکرکنیم.مرسی که هستی.
پاسخ:ممنون یاسمن جون کاری نمیکنم ک...


سحر
ساعت18:05---4 ارديبهشت 1392
عزیزم وظیفمونه.درقبال کاری ک شماانجام دادی این حداقل کاریه ک میتونیم انجام بدیم.ممنون
پاسخ:قربونت برم گلم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: