سوتی
رفاقت نا تمام
درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید

پيوندها
دخترونه
special-love
عشق اول و آخر من
پرواز تا باشگاه
دوستانه
طلبه بازیگوش
M.M22
چی دوس داری؟
لوسی وستنرا-جاناتان هارکر
دوست من سلام
ترنم باران
گلبرگ شیشه ای
رفیق تنها
جدیدترین ترول های فارسی
دانلودستان
دوستی ما...♥
hichkas
سکوت بارون(وبلاگ دخترخالم مریم)
ba-ma
صمیمانه با عروس دوماد
ردیاب جی پی اس ماشین
ارم زوتی z300
جلو پنجره زوتی

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان رفاقت و آدرس sadra-2.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.









ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 12
بازدید دیروز : 8
بازدید هفته : 88
بازدید ماه : 107
بازدید کل : 73507
تعداد مطالب : 39
تعداد نظرات : 191
تعداد آنلاین : 1

نويسندگان
الی

آخرین مطالب
<-PostTitle->


 
سه شنبه 10 ارديبهشت 1392برچسب:, :: 9:30 :: نويسنده : الی

 

 

یادمه یه بار معلم دین و زندگیمون بهمون چند دقیقه وقت داد

گف تو این چند دقیقه بخونید بعد میپرسم

دیگه ماهم تند تند مشغول خوندن شدیم

بعد من دیدم یه صدای ویز ویز میاد

صداهه میرف رو اعصابم

به خیال اینکه صدای بچه هاس گفتم:

اه کیه ویز ویز میکنه؟؟؟؟!!!!

دیدم صدا قط شد

و گردن بچه ها بهه صورت 180 درجه چرخید به سمت من

چشما از تعجب داشت می افتاد زمین

بعد گفتن خاک تو سرت خانوم بود

نگو طفلکی داشته قرآن میخونده !!!

خب چی کنم من!!؟؟؟

والا...

 

 



نظرات شما عزیزان:

نارنج
ساعت6:12---30 ارديبهشت 1392
حقشششش بود من از هرچي دين و زندگيه متنفرررررم
پاسخ:نه طفلی گناه داشت!!


مریم(سکوت بارون)
ساعت12:06---14 ارديبهشت 1392
چطوری؟



اپم....



منتظرتم...
پاسخ:ممنون عزیزم چشششم حتما میام


شیدا
ساعت0:04---13 ارديبهشت 1392
خیلی با حال بود

مریم(سکوت بارون)
ساعت15:42---11 ارديبهشت 1392
خاک تو سرت

ادم نمیشی تو
پاسخ:قربونت بررررررم همه همینو میگن!!!!


soheil
ساعت11:40---10 ارديبهشت 1392
سلاااااااااااام وب قشنگی داری به منم سربزن خوشحال میشم باهم تبادل لینک کنیمپاسخ:ممنون چشم

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: