سلام...
رفاقت نا تمام
درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید

پيوندها
دخترونه
special-love
عشق اول و آخر من
پرواز تا باشگاه
دوستانه
طلبه بازیگوش
M.M22
چی دوس داری؟
لوسی وستنرا-جاناتان هارکر
دوست من سلام
ترنم باران
گلبرگ شیشه ای
رفیق تنها
جدیدترین ترول های فارسی
دانلودستان
دوستی ما...♥
hichkas
سکوت بارون(وبلاگ دخترخالم مریم)
ba-ma
صمیمانه با عروس دوماد
ردیاب جی پی اس ماشین
ارم زوتی z300
جلو پنجره زوتی

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان رفاقت و آدرس sadra-2.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.









ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 8
بازدید هفته : 77
بازدید ماه : 96
بازدید کل : 73496
تعداد مطالب : 39
تعداد نظرات : 191
تعداد آنلاین : 1

نويسندگان
الی

آخرین مطالب
<-PostTitle->


 
چهار شنبه 25 ارديبهشت 1392برچسب:, :: 11:0 :: نويسنده : الی

 

سلام به رفقای گللللله خودم

بالاخره بعد از چند روز آپ کردم

شرمنده از یه طرف لپتاپمون خراب بود

ازیه طرفم وقت نمیشد...

دوستای گلم اولین باره ک توی برنامه ی مدرسه(شب آرزوها رو میگم) تو جمعون نیستم

جای منم خالی کنید...

در ضمن بالاخره پست بروبچ باحال کامل شد برید سراغشششش.....

دیگه همین

دوستون دارم...

 



نظرات شما عزیزان:

pary
ساعت10:33---3 خرداد 1392
سلام عزیزم.ببخشید خیلی وقته به وبت سر نزدم واقعا وقت نمیشد چون امتحان داشتم .آپ های جدیدت خیلی باحالنپاسخ:سلام پری جون خواهش میکنم عزیزم ایشالله موفق باشی....

رگبار عطسه
ساعت19:06---30 ارديبهشت 1392
سلام الی جونم خوبی؟ برای اولین بار هم محقق نشد چون شکرخدا شب آرزوها پیش خودمون بودی مثل همیشه که پایه ثابت برنامه هامون میشدی و اصل برنامه ها حول محور تو میگشت و با حضور تو و دخترخاله عزیزت جمعامون صفای خاصی پیدا میکرد...پاسخ:اره دیدی اومدم!!!! فدات بششششششم من!!!

شيدا
ساعت12:27---26 ارديبهشت 1392
سلام مامان جونم از هفته ي پيش كه بهم گفتي نميام قزوين اعصابم خورده. مامان جون امشب بدون شما اصلا صفا نداره.يادت نره برام دعا كنيپاسخ:فدات شم دختر گل مامان محتاجیم به دعا عزیزم...

زهرام...
ساعت11:23---25 ارديبهشت 1392
سلام الهه جوووووووونم ....فدات شم ...منم بینشون نیستم جشن دعونم....ناراحت نباش انشا...جامونوخالی میکنن....بوووس.
پاسخ:قربونت برم عزیز دلم..... ایشالله.... ولی دوس داشتم باشم!!!


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: