رفاقت نا تمام
درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید

پيوندها
دخترونه
special-love
عشق اول و آخر من
پرواز تا باشگاه
دوستانه
طلبه بازیگوش
M.M22
چی دوس داری؟
لوسی وستنرا-جاناتان هارکر
دوست من سلام
ترنم باران
گلبرگ شیشه ای
رفیق تنها
جدیدترین ترول های فارسی
دانلودستان
دوستی ما...♥
hichkas
سکوت بارون(وبلاگ دخترخالم مریم)
ba-ma
صمیمانه با عروس دوماد
ردیاب جی پی اس ماشین
ارم زوتی z300
صیغه یابی
جلو پنجره زوتی
درگاه پرداخت

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان رفاقت و آدرس sadra-2.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.









ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 2
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 2
بازدید ماه : 44
بازدید کل : 73398
تعداد مطالب : 39
تعداد نظرات : 191
تعداد آنلاین : 1

نويسندگان
الی

آخرین مطالب
<-PostTitle->


 
دو شنبه 10 تير 1392برچسب:, :: 22:15 :: نويسنده : الی

 

 

نعمتهای آسمان همیشه برف و باران و نور نیست

گاهی خداوند دوستانی را برما نازل میکند

از جنس آسمان به زلالی باران به سفیدی برف و روشنایی نور....

 

 



نظرات شما عزیزان:

ساعت15:25---12 تير 1392
سلام مامان جون از وقتی که با شما و با بقیه بچه های خودمون آشنا شدم احساس خیلی خوبی دارم.مامان جون خیلی دلم برات تنگ شده میشه قبل از ماه رمضون دوباره برنامه ریزی کنی بریم بیرون؟پاسخ:سلام عزیزدل مامان قربون دختر مهربونم برم!! دخترم ایشالله ما تا هفته ی بعد،قبل

مــ✿ــســا
ساعت23:10---11 تير 1392
کمترین ارزویم این است هرگز با چشمان مهربانت نامهربانی روزگار را نبینی


سلام الی جون دلم واست یه ذره شده وبلاگ قشنگی داری عزیزم همیشه بیادتم دوست درم بهترینمپاسخ:سلام مهسا جون وای نمیدونی چقد دلم برات تنگ شده بود.... خیــــــــــــــــــلی....


مامان ..ღالـــهــ ــــﮧ ღ..
ساعت22:40---11 تير 1392


هـــمــيــشــه نــــه



ولــــي گـــاهـــي



مــيــان بـــودن و خـــواســتـن



فـ ـاصـلــه مـــي اُفــتــد



وقـ ـتــهــايـــي هـــســت کـــه



کــســي را بـــا تــمـــام وجــــود ميخواهــــي



ولــــــي نــــبـــــــايــــد کــنـــارش بــــاشـــي ...

ــــــــــــــــــــــــــــ ــــ



الی دخملی من



یه دنیـــــــــــــــــــــــا دوست دارم..




پاسخ:ممنونم مامان گلم خیلی خوشال شدم اومدی.... منم خیلی دوســـــــــــت دارم عزیزم...


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: