سلام...
رفاقت نا تمام
درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید

پيوندها
دخترونه
special-love
عشق اول و آخر من
پرواز تا باشگاه
دوستانه
طلبه بازیگوش
M.M22
چی دوس داری؟
لوسی وستنرا-جاناتان هارکر
دوست من سلام
ترنم باران
گلبرگ شیشه ای
رفیق تنها
جدیدترین ترول های فارسی
دانلودستان
دوستی ما...♥
hichkas
سکوت بارون(وبلاگ دخترخالم مریم)
ba-ma
صمیمانه با عروس دوماد
ردیاب جی پی اس ماشین
ارم زوتی z300
جلو پنجره زوتی

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان رفاقت و آدرس sadra-2.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.









ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 11
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 35
بازدید ماه : 150
بازدید کل : 73550
تعداد مطالب : 39
تعداد نظرات : 191
تعداد آنلاین : 1

نويسندگان
الی

آخرین مطالب
<-PostTitle->


 
یک شنبه 30 تير 1392برچسب:, :: 15:43 :: نويسنده : الی
سلام به همه خوبید ایشالله؟؟ نماز روزتون قبول... به خاطر تاخیر ببخشید! بعدا حتما از مسافرت مشهدمون براتون میگم!! هر وقت میریم مشهد یاد اردوهامون میفتم هرجارو نگاه میکنم... از همون اول راه اهن! مریم اومده؟؟؟ زهرا جانمونه!! سحر اومد شیدا با همه فامیلاش اومده خوش ب حالش!!!!!! . . . . خب همه ی بچه ها اومدن سوار قطار میشیم! با خانواده ک جلوی شیشه ی قطار واستادن خدافظی میکنیم!! چقد مسخره بازی درمیاوردیم... فاطمه سادات یادته یه بار نمیخواستی بیای اردو اومده بودی راه اهن ما تو قطار بودیم تو پایین پیش پنجره ماهم ک اگه یه نفر نمیومد اردو بهمون خوش نمیگذشت چقد اصراررررررر کردیم تا توهم همونجوری بدون لباس و وسیله اومدی بالا و سوار شدی چقد خوشال شدیم.... تو قطار همه میریختیم تو یه کوپه رو سر و کول هم مینشستیم ولی چقد خوشحال بودیم.... بعد حرف زدن و مسخره بازی و خندیدن شروع میکردیم انتقاد کردن از هم... رسم همیشمون بود... هر کس خوراکیشاشو میاورد باهم میخوردیم... شب به زور میخوابیدیم!! مگه حرف زدناو خندیدنا میذاشت بخوابیم؟؟ بعد نماز صبح... بعد نماز حواسمون بود ک کسی جانمونه!!! فرداش میرسیدیم مشهد بعد غذا و استراحت میرفتیم حرم.... چ لحظه ای بود اون اولین نگاه ب گنبد... چ لحظه ای بود اذن دخول خوندنامون.... بعد میرفتیم زیارت از همه جای حرم خاطره دارم.... بعد میریم هتل همه جمع میشیم توی یه اتاق حرف میزنیم.... بقیشو حتما بعدا مینویسم... فعلا

نظرات شما عزیزان:

مامان الهه
ساعت19:58---19 شهريور 1392
سلام عزیزدلممممممممممم

منم دلم مشهد میخواااااااااد
پاسخ:سلام مامان گلم منم همیـــــــــنطور... ایشالله زود زود قسمتت میشه!


زهرام
ساعت9:15---6 شهريور 1392
سلاااااااااااااااااااااااااااا اااااااااااااااااااااااااااااا اااااااام


الهههههههههههههههههههههههههه ههههه


خوبی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ ؟؟؟؟؟


دیوونه دیشب خواب مشهدودیدم.............


دلم تنگه مشهدهههههههههههههه..........خداحافظ
پاسخ:سلام عزیزم.خوبی؟؟؟ اره نمیدونی چقد دلم میخواد باهم بریم مشهد.......


شیدا
ساعت15:53---4 مرداد 1392
سلام مامانی اون سال که فاطمه سادات با زور بردید من نیومدم چون عیدش با مامانینام رفته بودم شما ها که رفتید مشهد من مثلا میخواستم بشینم درس بخونم ولی انقدر ناراحت بودم که اصلا درس نخوندم خیلی بد بود
پاسخ:اره دخترم یادمه!خییییلیم جات خالی بود ایشالله دوباره قسمت بشه باهم بریم!


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: