خاطره
رفاقت نا تمام
درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید

پيوندها
دخترونه
special-love
عشق اول و آخر من
پرواز تا باشگاه
دوستانه
طلبه بازیگوش
M.M22
چی دوس داری؟
لوسی وستنرا-جاناتان هارکر
دوست من سلام
ترنم باران
گلبرگ شیشه ای
رفیق تنها
جدیدترین ترول های فارسی
دانلودستان
دوستی ما...♥
hichkas
سکوت بارون(وبلاگ دخترخالم مریم)
ba-ma
صمیمانه با عروس دوماد
ردیاب جی پی اس ماشین
ارم زوتی z300
جلو پنجره زوتی

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان رفاقت و آدرس sadra-2.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.









ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 9
بازدید دیروز : 48
بازدید هفته : 71
بازدید ماه : 69
بازدید کل : 73613
تعداد مطالب : 39
تعداد نظرات : 191
تعداد آنلاین : 1

نويسندگان
الی

آخرین مطالب
<-PostTitle->


 
یک شنبه 20 اسفند 1391برچسب:, :: 10:14 :: نويسنده : الی

 

 

  این خاطره مال دوران راهنماییمه

 یه بار سر کلاس همه داشتن حرف میزدن شلوغ پلوغ بود منم نمیدونم چرا کتاب یه نفرو با پام شوت کردم

 رفت جلوی کلاس معلممونم دید

 گف کی اینکارو کرد؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

 دوستان چند دقیقه مقاومت کردن ولی خب آنتن زیاد بود و زحمت کشیدن منو لو دادن

 معلمه هم گف از جلسه ی بعد دیگه نیا سر کلاس من(عجب نامردی بود انگار چی کردم حالا)

 منم چنان گریه ای میکردم که بیا و ببین ضجه میزدم

 آخه نامرد چرا با احساسات یه نوجوون بازی میکنی

 هیچی دیگه جلسه بعد شد اتفاقا منو صدا کرد برای پرسش گف برای چی اومدی سر کلاس؟؟؟(بروووووووو بابا)

منم عذرخواهی کردمو اتفاقا اون روز 20 شدم

 

یه خاطره ی دیگه از راهنماییم

 

یه بار امتحان ادبیات داشتیم معلم ماهم عادت داشت کتابارو موقع امتحان جمع میکرد

منم زرنگی کردم کتاب قدیمیه پسر خالمو گرفتم گذاشتم تو کیفم سر امتحان داشتم یه کارایی میکردم(تقلب)

بعد دیدم یا خدددددددددددددددااااااااا معلم داره میاد سمتم

نامرد اومدو کتابو گرف گف صفر منم کلی اصرار اصرار قبول کرد ک دوباره بشینم امتحان بدم یه برگه دیگه بم داد و منو نشوند رو به بچه ها

چقد معلممون شیرین بود خب منم جوابا یادم بود دیگه همه رو نوشتم

 

 

 

 



نظرات شما عزیزان:

mohammad
ساعت9:36---15 فروردين 1392
سلام.وبلاگت خیلی عالیه.اگه چند تا عکس هم بزاری توش که محشر میشه.راستی من لینکت کردم.
پاسخ:خیلی ممنونم.راستش اگه پسر بودیم حتما عکسامونو میذاشتم.بازماگه بتونم عکس میذارم.مرسی


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: