رفاقت نا تمام
درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید

پيوندها
دخترونه
special-love
عشق اول و آخر من
پرواز تا باشگاه
دوستانه
طلبه بازیگوش
M.M22
چی دوس داری؟
لوسی وستنرا-جاناتان هارکر
دوست من سلام
ترنم باران
گلبرگ شیشه ای
رفیق تنها
جدیدترین ترول های فارسی
دانلودستان
دوستی ما...♥
hichkas
سکوت بارون(وبلاگ دخترخالم مریم)
ba-ma
صمیمانه با عروس دوماد
ردیاب جی پی اس ماشین
ارم زوتی z300
جلو پنجره زوتی

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان رفاقت و آدرس sadra-2.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.









ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 16
بازدید دیروز : 48
بازدید هفته : 78
بازدید ماه : 76
بازدید کل : 73620
تعداد مطالب : 39
تعداد نظرات : 191
تعداد آنلاین : 1

نويسندگان
الی

آخرین مطالب
<-PostTitle->


 
یک شنبه 20 اسفند 1391برچسب:, :: 10:20 :: نويسنده : الی

 

 

 تو کلاس ما شیدا همش سر کلاسا میخوابید

 من واقعا نمیدونم چجوری این کارو میکرد چون ردیف دوم بود!!!!

طوریکه همه ی کمبود خواب زندگیشو سر کلاسا جبران میکرد

ماهم به بچه ها  معلما میگفتیم ساکتتتتتتت شیدا خوابه الان بیدار میشه خواب زده میشه

البته من خودمم در این زمینه استعداد داشتم ولی نه به اندازه ی شیدا چون من ردیف آخر بودم

 خیلی معلوم نبودم ولی خیلی کیف میداد تازه بعدش از خواب پا میشدم گشنم میشد

خوراکی میخوردم

 کیا تجربه کردن؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

 

 

 



نظرات شما عزیزان:

شیدا
ساعت12:43---13 ارديبهشت 1392
سلام اما بعضی اوقات که میخوابیدم متاسفانه دل تو خواب نمیذاشتم چون منتظر بودم زنگ بخوره بیام تو خونه بخوابم.یادش بخیییییییییییییییییییییییییییی رپاسخ:سلام عزیزم حالا دل نمیذاشتی؟!!!!!! اره یادش بخییییر

عباس اقا
ساعت12:09---7 ارديبهشت 1392
منوفاطمه سادات وبتو خوندیم وساداتم خوشش اومد.....خیلی....پاسخ:مرسی عزیزم نطرلطفشه.سلام برسون

سمیرا
ساعت10:23---4 ارديبهشت 1392
سلام ما باوجودی که جلوی چشم خانوم بودیم ولی بامحدثه خیلی خوراکی میخوردیم.
پاسخ:بله ما حتی اگه خانوم جلوی رومونم باشه به کارمون ادامه میدیم!! ماشالله مهارتتون بالاس..


عباس وزهراجون
ساعت9:48---4 ارديبهشت 1392
سلام مردنی....اره چقدم شماهاخفه میشدید...؟ن خدایی خفه میشدید.....ولی نامردالان هرکی ندونه فک میکنه من مذهبیه خشنم.....بابا ی دفه نمیگفتم شماها صداتون درمیومد....ها....
پاسخ:کشته مرده ی سلام دادنتم!! خب خفه میشدیم دیگه بچه ها شما بگید خفه نمیشدیم؟؟؟ مذهبی خشن چیه بابا؟؟ من اول وبلاگ گفتم دوستام خیلی باحالن از باحالی تکن تککککککککک


زهرررررررررررررررررررررررررررررررررررررررام...
ساعت13:43---3 ارديبهشت 1392
ببند...یادش بخیر همش ضایعتون میکردم.......
پاسخ:آره یادته؟ یه ببند میگفتی ما کمپلت خفه میشدیم.یادش بخیییییر


ساعت12:25---3 ارديبهشت 1392
زهرا:نخیرم.....من مث شمابی انضباط نبودم.....پاسخ:بابا منضبط... در ضمن به دلایل مسایل امنیتی اون نظری ک ب من گفته بودی چش سفید تایید نخواهد شد...

یاسمن
ساعت0:19---20 فروردين 1392
آره عزیزم همیشه خوش بحالت بود چون منه بیچاره جلوت بودم وقتی میخوابیدی حق تکون خوردن نداشتم تا دبیرا نبیننت.دیگه خراب رفیق بودیم دیگه...
پاسخ:ممنونم یاسمن جون دستت درد نکنه ایشالله جبران کنیم....


مطهره
ساعت13:12---27 اسفند 1391
آرررررررررررررررره

خیلی باحاله خوابیدن سر کلاس اونم عربی
پاسخ:اره واقعا من خودم سر کلاس عربی تجربه داشتم.خیلی حال میده


مریم!یه صدرایی!
ساعت10:58---20 اسفند 1391
اررررررررره!
همیشه بعده خوابت دنباله خوراکی میگشتی!


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: